روز جمعه دهم دی ماه قله تاسک زیر گامهای استوار همنوردان گروه کوهنوردی ردپا قرار گرفت.

راس ساعت  ۶:۱۰  به همراه ۹ نفر ار همنوردان سوار بر یک ستگاه مینی بوس حرکت خود را  از میدان معلم آغاز نمودیم.پس از گذر از پلیس راه شیراز- بوشهر، مسیر خورد را به سمت خان زنیان ادامه داده با عبور از خان زنیان، رود خانه قره آغاج در سمت راست مسیر قابل مشاهده بود. به دو راهی هفت برم رسیدیه مسیر سمت راست را جهت رسیدن به روستای چهل چشمه ین رود در پیش گرفتیم. پس ازگذشت ۱:۲۵ دقیقه از آغار حرکت به روستای مرادآباد رسیدیم. از مینی بوس پیاده شده و مسیر خود را یه سمت قله تاسک ادامه دادیم.باز آنجایی که در ارتفاعات این منطقه همواره باد در حال وزیدن است و با توجه به سرمای هوا و احتمال وجود برف در ارتفاع، وسایل مناسب را با خود به همراه بردیم.

پس از پیمایش ۹ قله فرعی در ساعت ۱۲:۲۰ به قله تاسک به ارتفاع ۳۰۴۵ متری رسیدیم.در مسیر ، به صورت پراکنده و اندک برف وجود داشت اما نیاز به ایتفاده از کرامپون نبود. عکس یادگاری گرفته شد و به سمت روستای مرادآباد بازگشتیم. مسیر بازگشت تقریبا ۳ ساعت به طول انجامید. در مسیر بازگست به شیراز در کنار رودخانه ریاقره آغاج نهار را صرف کردیم.روستای خان رنیان به بستنی خوشمره (محمدی )مشهور است. در این هموای نسبتا سرد در جوار دوستان گرم و مهربان بستنی خورده شده . در نهایت در ساعت ۱۸:۱۵ به میدان معلم رسیدیم و همگی در کمال صحت و سلامت با کوله باری از تجربیات جدید برنامه پایان یافت.