کوهنوردان ردپا بامداد آدینه مورخ ۲۴/۹/۹۱ درساعت ۶:۴۵ روبه روی مجتمع احسان تجمع یافته و خود را برای پیمایش کوه دراک مهیا نمودند.

 پس از عبور از جاده کمربندی به ابتدای مسیر کوهپیمایی رسیدند.پس از دقایقی در محلی مناسب به مدت ده دقیقه به ورزش و نرمش صبحگاهی پرداختند. آنگاه به پیمایش خود ادامه داده و در ساعت ۷:۴۰ به بوستان ردپا رسیدند. با استراحتی کوتاه ازمسیر سه کاج به سمت پناهگاه غدیریه حرکت کردند و در ساعت ۹:۱۰ به پناهگاه رسیدند و به مدت ۴۵ دقیقه به صرف صبحانه پرداختند. به هنگام فرود کیسه های زباله و لباس های مخصوص پاکسازی بین همنوردان توزیع شد و همگی اقدام به پاکسازی کوهستان نمودند.شهروندانی  که به همراه خانواده های خود برای  بهره مندی از هوای پاک کوهستان به کوه پراقتدار دراک آمده بودند ازهمنوردان به خاطر این کار فرهنگی و تأثیرگذار تقدیر و تشکر می نمودند و فرزندان خود را به حفظ محیط زیست تشویق می کردند. در پایان مسیر به گروه دیگری که آنها نیز اقدام به پاکسازی قسمت های انتهایی مسیر نموده بودند ملحق شدند و در نهایت کلیه کیسه های زباله به وانتی که گروه مذکور به همراه داشتند انتقال داده شد. همنوردان در صحت وسلامت درحالیکه مسرور از اقدامی که در حفظ محیط پاک کوهستان نموده بودند در ساعت ۱۲:۱۵ به مجتمع احسان رسیدند و به برنامه خود پایان دادند.
همنوردان همراه در این برنامه:
آقایان: رضا منفرد (سرپرست برنامه)-امیررضا اردشیری (پاقدم)- مهدی واحد- ایمان حسام الدین-یعقوب ذبیح مند
بانوان:فرزانه محیط (سرپرست بانوان)-مائده روحانی(عکاس)-افسانه منابری- حمیده احمدی( ناظر برحفظ محیط زیست)-طیبه قمی-حمیده افتخاری(گزارش نویس) 


اشتراک گذاری :  |   |   |   |   |   | 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.