به نام خالق کوه ها

بالاخره بعد از مدت ها انتظار و برنامه ریزی نوبت به برنامه قوچ خوس رسید.

طبق قرار دور هم جمع شدیم و ساعت ٠٧:٣٠ به سمت سپیدان حرکت کردیم. صبحانه را در مینی بوس خوردیم. ساعت ٠٩:۴۵ به پیست پولادکف رسیدیم. منطقه پوشیده از برف بود و چشم انداز بسیار زیبایی داشت. جمعیت زیادی برای برف بازی، اسکی و تفریح آمده بودند. خدا را شکر هوا عالی بود. ساعت ١٠:٠۵ پس از نرمش، پیمایش خود را آغاز کردیم. پس از چند دقیقه برای کم کردن لباس توقف کوتاهی داشتیم. چون برنامه برفی بود به نوبت سرقدم شدیم. ساعت ١٣:١۵ به دکل مخابرات که در نزدیکی تله کابین بود رسیدیم. استراحت مختصری داشتیم. قرارشد ۴نفر ازهمنوردان با تله کابین برگردند و ١١ نفر دیگر در ساعت ١٣:٢۵به سمت قله رهسپار شدند.در نهایت ساعت ١۴:٣٠ موفق به صعود قله شدیم. ارتفاع این قله ٣٣٢۴ متر است و مسافت طی شده ۴.۸۵کیلومتر بود. پس از گرفتن عکس در ساعت ١۴:۴٠ برگشتیم. ساعت ١۵:٣۵ به تله کابین رسیدیم. ساعت١۶:٠٠ به پایین کوه رسیدیم و بلافاصله به سمت شیراز حرکت کردیم ولی به علت ترافیک  بالا، ساعت ٢٠:٠٠ به فلکه معلم رسیدیم. ١۵ نفر اعضا حاضر در این برنامه با صحت و سلامت کامل برنامه را به اتمام رساندند.

وظایف اعضا در این برنامه:

مسؤل حمل و نقل: آقای حبیبی

اعضا حاضر در این برنامه:

*آقایان : سالاری، حق بین، مهرداد و محمدامیر مرادی، فاضل، عباسی پور، فرداد

*خانم‌ها: افتخاری، طاهری، کشاورز، قدرتی، معصومه و فاطمه کریمی، مژگان و مژده جیهانی

اشتراک گذاری :  |   |   |   |   |   |

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.