http://www.radepagroup.com/images/1/img_05322.jpg

جهت مشاهده تصاویر روی عکس کلیک یا به قسمت گالری مراجعه کنید

کوهنوردان ردپا در تاریخ ۲۷/۱۲/۱۳۸۹ در آخرین برنامه فصل زمستان و سال ۱۳۸۹ برنامه کوهپیمایی پارک ملی حفاظت شده بمو را برگزار کردند.تیم ردپا از  شیراز در ساعت ۷:۲۵ دقیقه به سمت باجگاه حرکت کردند .گروه شامل ۲۱نفر میشد که  ساعت ۸:۱۰دقیقه به منطقه پارک بمو رسیده و بعد از حرکت به سمت منطقه در ابتدای مسیر با نرمش های کششی در ساعت ۸:۱۵ اعضا برای ادامه مسیر آماده شدند.

در ابتدای مسیر هوای بسیار مطبوع همراه با طنین دلنواز پرندگان که سراسر منطقه را پراکنده بودند وگله ای از بزهای کوهی بسیار زیبا وهمچنین پوشش گیاهی مختلف منطقه که همگی نشان از آمدن بهار را داشتند لذت خاصی به اعضای تیم بخشید. همنوردان در ادامه مسیر در ساعت ۹:۵۰ دقیقه در( تنگ چرو)جهت صرف صبحانه و استراحتی کوتاه توقف کردند.بعد از صرف صبحانه در ساعت ۱۰:۲۰دقیقه اعضای تیم عازم چشمه فیلی شدندو همچنان غرق در طبیعت بسیار دلنشین این منطقه که تمامی آن حکایت از فصلی نو را به ما گوشزد میکرد در ساعت ۱۱:۵۰ دقیقه به چشمه فیلی رسیدندو بعد از صرف ناهار واستراحت گروه ساعت ۱۴:۱۵ دقیقه با گرفتن عکس گروهی راه بازگشت را در پیش گرفت و نهایتا در ساعت ۱۶:۰۰ برنامه را به پایان بردیم.

اعضای شرکت کننده: اشکان سالاری (سرپرست آقایان)  رضا منفرد(عکاس)   سایرین:مصطفی الیاسی. مهدی مهرورز. حمیدرضا قدرت. محمد علی صابرزاده.آرش زارع.امین زارع. علیرضا آل علی. مجتبی نوروزی.

طاهره منفرد(سرپرست بانوان) سایرین: زهرا قاسمی.  الهام قاسمی. آزاده زاهدی. لیدا حمیدی. آیدا شریفی راد. شهرزاد بوشهری. زهرا دانشمندیان. مرضیه زارع. سمانه اژدری. راضیه زارع.

 


اشتراک گذاری :  |   |   |   |   |   | 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.