بامداد آدینه ۴ بهمن ماه ۱۴ نفراز اعضای گروه با تجهیزات زمستانه در میدان معلم به گرد هم آمدند.

ساعت ۸:۱۰ گروه شیراز را به قصد رفتن به مسیر موردنظرترک گفتند. ۹:۳۵ گروه به محل مورد نظررسیده و بعد از۳۰ دقیقه پیاده روی وعبور از روستا به کوه تاسک رسیدند. ازابتدای مسیرپاکوب با عمق نیم متر برف به سرقدمی آقای ذبیح مند و پاقدمی آقای مصطفی سحرگاهی آغاز شد. رفته رفته بر حجم برفها افزوده و وزش باد شدیدتر می شد این شرایط باعث شد که اعضای گروه پوشش خود را در نیمه ی راه برای مقابله با سرما بیشتر کنندبعدازچهار ساعت کوهپیمایی سرانجام گروه در ساعت ۲:۳۰ موفق به صعود قله شد که بعد از سر دادن سرود ملی واستراحتی کوچک برای بازگشت به درخواست سرپرست همگی کرامپون ها را پوشیدند و به حرکت در برف ادامه دادند. در بین راه سرپرست نکات آموزشی را به همنوردان گوشزد می کردند و همچنین تاکید ویژه ای نسبت به تهیه وسایل استاندارد و نحوه استفاده صحیح از آن و همچنین کسب تجربه در صعودهای زمستانه می نمودند.در ساعت ۴:۳۰ اعضای گروه دور هم حلقه ای تشکیل داده وشروع به خوردن نهار کردندبعد از ۲۰ دقیقه همگی آماده حرکت شدند .۶:۰۵ گروه به پایین کوه وبعد از یک ساعت پیاده روی وعبور از روستادر ۱۹:۱۰ به سرویس رسیده وبه سمت شیراز حرکت کردند . این برنامه سرانجام در ساعت ۲۱:۴۰ درکمال صحت و سلامت در میدان معلم به پایان رسید.
همنوردان همراه در این برنامه به ترتیب حروف الفبا :
آقایان: امیر اردشیری ( عکاس) – محسن سالاری (سرپرست)- مصطفی سحرگاهی( پاقدم)- آرش حسینی مقدم – یعقوب ذبیح مند (سرقدم)- شاهین رمضان زاده  ( امورمالی)- محمدحسن کدیور
بانوان: حمیده افتخاری- المیرا حسین نیاشیران ( گزارش نویس) –  نیوشا حسینی نیادشیران – هانیه دستیار-   کشاورز- فرزانه محیط- افسانه منابری (کمک سرپرست تیم وامدادگربانوان) 

 با سپاس از همنوردان همراه گروه گزارش تصویری این برنامه در روز چهارشنبه در نشست گروهی در مرکزشیرازشناسی واقع در پارک بعثت ارائه می گرد.


اشتراک گذاری :  |   |   |   |   |   | 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.