به نام خداوند خوبی ها
انسان به تلاش،امید و حرکت زنده است و کوهنوردی ورزشی است که این مفاهیم به خوبی در آن گنجانده شده است : راه، سختی، تلاش و زیبایی …
عاشقان این عرصه مشتاقانه تمام سختی ها و خطرات احتما لی را به جان می خرند اما هرگز به شکست فکر نمی کنند .

تمامی این ویژگی ها رادر گروه جوان ردپا می توان یافت و برنامه هایی که تا کنون اجرا شده ثابت کنند ه این ادعا است .در ادامه برنامه زمستانه گروه ردپا به منظور تمریین در شرایط سخت و برفی در روز جمعه ۲۲/۱۱/۸۹ برای صعود به قله دراک ساعت ۶:۳۰ با تجمع در مجتمع احسان آماده حرکت شدند .افراد شرکت کننده ۲۴ نفر می شدند که ساعت ۶:۴۵ به سرپرستی آقای سالاری حرکت خود را با نظم کامل آغاز کردند و سپس ساعت ۷:۱۰ با رسیدن به دامنه کوه به نرمش پرداخته و مجددا حرکت خود را از سر گرفتند .
هوا ابتدا نیمه ابری بود ،همچنین باد سردی در حال وزیدن بود که گروه ردپا با تلاش خود ساعت ۹:۲۷ به پناهگاه غدیریه رسیده و در آنجا به استراحت و صرف صبحانه پرداخته و پس از آن ۱۴ نفر از این گروه برای صعود به قله انتخاب شده و ما بقی به سمت پایین حرکت کردند .گروه منتخب پس از این که برای صعود در شرایط زمستانی آماده وتجهیز شدند ساعت ۱۰:۴۰ حرکت خود را به سمت قله دراک آغاز کردند .
همچنان که پیش می رفتیم هوا کاملا ابری شده و برف و بوران نیز در مسیر با ما همراه شد اما ما همچنان سر سختانه به راه خود ادامه می دادیم که هوا مه آلود شده ولی چون گروه با نظم حرکت می کرد مشکلی پیش نیامده و با سلامت کامل یک کوهپیمایی در شرایط برف و یخ راه به صورت ویژه تجربه کردیم .نهایتا راس ساعت ۱۳ به ارتفاع ۲۷۰۷ متری رسیده و بنا به تشخیص سرپرست برنامه با درنظر گرفتن شرایط از ادامه حرکت صرف نظر کرده و درآنجا عکس گروهی گرفته و از همان نقطه بازگشت را آغاز کردیم و ساعت ۱۵:۱۲ با پناه گاه غدیریه رسیده و پس از استراحت ساعت ۱۵:۵۰ به سمت پایین حرکت کرده تا اینکه نهایتا در حالی که همگی از برنامه موفق خود کاملا مسرور و شادمان بودیم ساعت ۱۷:۵۰ به مجتمع احسان رسیده و برگی دیگر از دفتر ردپا را ورق زدیم .
پایان
۲۳/۱۱/۸۹
زینب کدیور

اشتراک گذاری :  |   |   |   |   |   |

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.