به نام خالق زیبائی ها

آن روزکه نقش کوه و هامون بستند      ترکیب سهی قدان موزون بستند

ابو سعید ابوالخیر

گزارش پیمایش نیم روزه توربین بادی جمعه ۳۰/۱۱/۱۳۹۴

این برنامه با شرکت ۱۱

نفر از همنوردان بشرح زیر میسر گردید.

آقایان : ذبیحمند (سر پرست وسر قدم ) – عباس پور (تصویر بردار) – کیوانی (محیط بان )- فاضل ( پا قدم ) – مرادی بزرگ – محمد امیر مرادی و اورنگی.

خانمها : طاهری (امداد گر ) – نیک کار ( گزارش نویس ) – فاضل و پریسا فاضل .

برنامه طبق قرار در ساعت ۶:۵۰ بامداد با کمی تا خیر در ابتدای خیابان کوهسار با حضور دوستان همنورد آغاز شد. ابتدا ۱۰ دقیقه نرمش وآماده سازی بدن و سپس پیمایش شروع شد. نسیم لطیف صبحگاهی و بهاری واز طرفی نغمه زیبای پرندگان وسبزه های تازه روئیده وشکوفه های تازه شکفته همه وهمه نوید آمدن بهار را می دادند. در طول مسیر گربه نوروزی های رنگارنگ خوشامد گویان به استقبال آمده بودند وما را محو تماشای خود می کردند. در ساعت ۷:۴۵ به چشمه رسیده وپس از توقفی کوتاه ونوشیدن آب وگرفتن چند عکس یادگاری مسیر به سمت توربین ادامه پیدا کرد. در طول مسیر شکفتها و گسلهای زیبا با عمق حتی تا ۵ متر که بر اثر زلزله – رانش و یا سیلابها  درست شده بودند وجود داشتند که در میان آنها گیاهان وگلهای قشنگی روئیده که زیبائیهای خیره کننده ای داشتند. در ساعت ۹:۰۵ به پای توربین بادی رسیدیم. گروه در زیر سایه درختانی که از یک طرف مشرف به شهر شیراز واز طرف دیگر منظره زیبای کوه سر به فلک کشیده بمودیده می شد صبحانه را صرف شد و پس از گرفتن تعدادی عکس در ساعت

۱۰:۳۰ مسیر باز گشت را در پیش گرفتیم . در ساعت ۱۲:۰۰ همه گروه شاد وپر انرژی در عین سلامتی بحمدالله به پائین رسیدند و با خدا حافظی راهی ادامه مسیر مقصد ( زندگی ) شدیم.


اشتراک گذاری :  |   |   |   |   |   | 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.