گروه کوهنوردی ردپا بامداد آدینه ۱۴/۱۱/۹۰ به قصد صعود به ارتفاعات دراک از ساعت ۷ بامداد مقابل مجتمع فرهنگی احسان تجمع یافته و پیمایش خود را از ساعت ۷:۳۰ با همراهی ۱۶ نفر از همنوردان آغاز نمود.

هوای بسیار پاک کوهستان بسیار روح نواز می نمود و برف بسیار زیبایی برفراز قله دراک خودنمایی می کرد. مسیر را به سمت دره علی عسکری در پیش گرفتیم. در ساعت ۷:۵۰ به محل درخت کاری گروه کوهنوردی ردپا رسیدیم.درختان کاج بسیار شاداب و سرسبز و سیراب به نظر می رسیدند، خوشبختانه بارندگی پی در پی چندروزه در شیراز و به خصوص بر پیکره کوهها  جان تازه ای به طبیعت بخشنده بود .پس از استراحت کوتاه پیمایش خود را از سمت مسیر هزارچم ادامه دادیم ، ساعت ۸:۴۵ مسیر هزار چم را پشت سر نهاده  و به سمت پناهگاه غدیریه حرکت نمودیم .این قسمت از کوه کاملا از برف  پوشیده شده بود.لذا راه خود را از میان برفها در پیش گرفتیم .سپیدی برف بر دامنه کوهها منظره شاد و دل انگیز ی را به وجود آورده  بود. پس  از پشت  سر نهادن نشیب و فرازهای زیاد، ساعت ۱۱:۳۰ به محل پناهگاه غدیریه رسیدیم. پس از استراحت و صرف صبحانه  از ساعت ۱۲:۳۰راه بازگشت را از مسیری که از میان دره ای می گذشت فرود آمدیم.درحالیکه کوههای برافراشته و دیواره های عظیم دراک ، طبیعت بکر و زیبای منطقه را پشت سر می گذاشتیم.در ساعت ۱۴:۲۰ به انتهای مسیر رسیده و برنامه را با موفقیت به پایان رساندیم.

اعضا شرکت کننده : آقایان : محسن سالاری(سرپرست)-یعقوب ذبیح مند (راهنما)-رضا راهنورد(عکاس)-اسداله شریفی (امدادگر)-میثم عبدالهی –علیرضا لاری-محمد علی عباسی – محمد سالاری

بانوان : حمیده افتخاری – زهرا خرد پیشه – درنا اژدری – نجمه لاری – طاهره بلاغی – فاطمه شریفی – صفورا ببرافکن- فرزانه محیط ( گزارش نویس )