ندا صمدی: کوهنوردان ردپا با هدف کوهپیمایی و بازدید از پارک ملی بمو از ساعت شش و چهل دقیقه بامداد آدینه با همراهی پانزده نفر از همنوردان راهی این منطقه شد.

این گروه با ارائه مجوزی که از سوی سازمان محیط زیست برای  بازدید از منطقه صادر شده بود و با اندکی صبر و تامل وارد پارک ملی بمو شد.
بعد از وارد شدن به پارک ملی بمو متاسفانه شاهد صحنه نا خوشایندی بودیم که با توجه به نظارت دقیق و حساس سازمان محیط  زیست در خصوص نگهداری به جا و درست از این منطقه حفاظت شده این سوال در ذهنمان جای گرفت که چطور چنین شرایطی صورت گرفته؟؟
ورود اعضا بی مسئولیت نسبت به حفظ محیط زیست مخالف با حساسیت این سازمان محترم بوده که همین جا از مسئولین محترم سازمان نامبرده تقاضا داریم با چنین افرادی به طور جد و قوانین برخورد کنند.
ردپا در ساعت یازده و چهل دقیقه پس از سه ساعت  و نیم پیمایش به محل قلعه محراب رسید . از این قلعه تنها آثار کمی از سنگ و ساروج در کنار چشمه ای به همین نام بر جای مانده بود . کوههای او سورک ،صوفیا، کوه سیاه و کوه بلند اطرافمان را احاطه کرده بود. در راه به گله آهویی که از آن منطقه رد می شدند بر خوردیم و پس از لحظه ای سکوت و توقف برای تماشای این منظره جالب ،طبیعت بکر این منطقه را پشت سر گذاشته ،در ساعت شانزده و چهل و پنج دقیقه به پایان راه رسیدیم  و برنامه با موفقیت به پایان رسید.
همنوردان همراه در این برنامه:
یعقوب ذبیح مند ،محسن سالاری ،رضا راهنورد ،اسد اله شریفی ، ابوالفضل شریفی ، محمد علی جوشکی ،قاسم ضیائیان ،نادر مختار ،امید رضا زارع ،حمید رضا زارع ،محمد رضا زارع ،حسین فراحی،محمد جعفری ،رضا ده بزرگی،فرزانه محیط و ندا صمدی


اشتراک گذاری :  |   |   |   |   |   | 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.