برنامه یک و نیم روزه آموزشی برف و یخ در منطقه پولاد کف پنجشنبه و جمعه 24 و 25 دی ماه برگزار گردید. در این برنامه 11 نفر از همنوردان ردپا حاضر بودند.
برنامه پیمایش چشمه انجیری روستای قلات با همراهی 21 نفر از همنوردان به اجرا گذاشته شد.
با توجه به این که کوهنوردی ورزشی است با نیاز به آمادگی جسمانی بالا و معمولاً در آخر هفته ها فشار زیادی به بدن وارد می آید، ایجاد آمادگی جسمانی در طول هفته ضرورتی انکار ناپذیر است.
همنورد گرامی، سرکار خانم مژگان جیهانی سالروز میلادتان را شاد باش گفته و از خداوند منان سلامت و سعادت همراه با طول عمر را برایتان آرزومندیم.
برنامه پیمایش نیم روزه باباکوهی با شرکت 8 نفر از همنوردان به اجرا گذاشته شد.
جلسه گروهی این هفته گروه کوهنوردی ردپا مطابق هر هفته راس ساعت 17 در مرکز شیراز شناسی برگزار گردید.
همراهان همیشگی گروه کوهنوردی ردپا، همنوردان گرامی آقایان هنرور و عباسی پور زادروزتان را گرامی می داریم و طول عمر همراه با سعادت را برایتان آرزومندیم.
جلسه گروهی این هفته با سمینار “برف کوری” که خانم طاهری ارائه دهنده آن بودند، همراه بود.
جلسه گروهی چهارشنبه 25 آذر ماه در مرکز شیراز شناسی برگزار گردید.
برنامه پیمایش کوه دراک و صعود به قله آن با همراهی 9 نفر از همنوردان به اجرا گذاشته شد.
آخرین دیدگاهها