برنامه راس ساعت6:15 صبح از میدان معلم آغاز شد وپس از عبور از روستای خان زنیان و دو راهی هفت برم وعبور از کنا رودخانه قره آغاج ساعت 7 صبح به تابلو چهل چشمه ،زنگنه ،بن رود رسیدند
بر اساس تقویم اعلام شده گروه در شش ماه اول سال 95 یکی از صعودهای قله، برنامه صعود به قله رنج بود. این برنامه یک روزه با حضور 10 نفر از همنوردان به اجرا گذاشته شد.
در سومین برنامه بازدید از مراکز فرهنگی و تاریخی شیراز در روز سه شنبه به همراه جمعی از همنوردان و همراهان گروه برنامه بازدید از کتابخانه ملی،باغ جهان نما ، دروازه قرآن و مقبره خواجوی کرمانی را به اجرا گذاشت.
گروه کوهنوردی ردپا شیراز، در تاریخ جمعه مورخ 10 اردیبهشت ماه سال 95 در منطقه باباکوهی شیراز اقدام به برپایی نمایشگاه کوهپیمایی مسئولانه و سازگار با محیط زیست نمود.
آخرین دیدگاهها