نشست هفتگی باشگاه کوهنوردی ردپا در ساعت ۱۷:۴۵ در مرکز شیراز شناسی پارک بعثت آغاز گشت.

در این نشست؛ مطال بو موضوعات زیر باین گشته و ارائه شدند:

معرف مجلات/کتب : سرکار خانم نعمتی کتاب “هزار تمرین کششی” به همراه چند سایت مرتبط با تمرینات کششی مانند  سایت “ارتوپدی ایران”را معرفی نموده و به ذکر انواع تمرینات کششی مفید و مناسب پدراختند. همچنین بیان نمودند که می بایست نوع تمرینات به صورت دوره ای تغییر یابد.

گزارش برنامه: در این بخش سرکار خانم قائدی گزارش برنامه تمرین فنی روز جمعه ۲۱ مهر ۱۳۹۶ که در منطقه پشت مله برگزار گردیده بود را بیان نمودند.

اخبار مهم :  آقای سالاری بیان نمودند که رئوسای فدراسیونهای ۱۵۰ کشور جهان در شیراز حضور دارندو روز جمعه به مناسبت رهفته تربیت بدنی و روز کوهنورد، پیمایشی از بلوار چمران تا رصدخانه خواهند داشت.

همچنین ایشان بیان کردند که دلاور مرد ایران کوهنورد غیور، آقای عظیم قیجی ساز در شیراز حضور دارندو نشستی با کوهنوردان خواهند داشت و این نشست در روز یکشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۶ از ساعت ۱۹ تا ۲۱ در مکان سالن ولایت (چهار راه حافظیه- بلوار چهل مقام – سازمان صنایع، معادن و تجارت استان فارس)برگزار خواهد شد.

سمینار آموزشی:در راستای طرح صعود به ۳۱ قله و آشنایی با مناطق مختلف ایران عزیز، آقای عباسی پور توضیحاتی مفصل در مورد استان اصفهان، شهر کاشان، آران و بیدگل، ابیانه و کویر مرنجاب ارائه نمودند. ایشان در مورد سابقه تاریخی، جاذبه های طبیعی و گردشگری، شاخصه های فرهنگی و اجتماعی ، پوشش گیاهی و جانوری این مناطق  مطالبی را به تفصیل ذکر کرده و اطلاعات مفیدی را در اختیار همنوردان قرار دادند.

در انتها، آقای سالاری توضیحاتی در مورد برنامه این هفته –  پیمایش “دره آکواریوم” داراب – بیان گردید.


اشتراک گذاری :  |   |   |   |   |   | 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.