جلسه گروهی در عصر دل انگیز شیراز در فضای زیبای مرکز شیرازشناسی پارک بعثت برگزار شد.

این جلسه که خانم نعمتی مجری آن بودند، شامل بخشها و قسمتهایی به شرح زیر بود.

گزارش برنامه آبشار رمقان توسط خانم نوزرگان بیان گردید. همچنین ایشان تکنیک های عبور از رودخانه که طی برنامه انجام شده بود را برای حضار در جلسه یادآور شدند.

سمینار: در این قسمت، خانم افتخاری راه های صعود به قلل “بل” و “زلیخا” که به ترتیب بلندترین قله استان فارس و استان کردستان است و در چند هفته اخیر پیمایش خواهند شد – را نمایش داده و بیان نمودند. همچنین فیلمی در زمبنه کوه چهل چشمه و قله شاه نشیین که در نزدیکی قله زلیخا هستند را نمایش دادند.

قله بل:

قله زلیخا:

برای مشاهده فایل جزییات صعود به قله زلیخا – بیان شده  توسط گروه های دیگر اینجا را کلیک کنید.

معرفی مجلات را این هفته خانم مهدی زاده زحمت کشیدند و از فصل نامه کوه شماره ۸۵ مطلبی تحت عنوان “چادر – خانه کوهنورد در طبیعت و کوهستان” را با ذکر نکاتی فراتر و جامع تر  و مفید تر از آنچه در ابن فصل نامه بیان شده بود ، بیان نمودند.(به منوی سمینارها مراجعه نمایید.)

مناسبتهای هفته:  در این قسمت مجری جلسه بیان نمودند که در هفته گذشته،۱۰ اردیبهشت روز ملی خلیج فارس قرار داشت.

از آنجایی که روز ۱۵ اردیبهشت روز شیراز نام گذاری شده است، به همین مناسبت جهتآشنایی هرچه بیشتر همنوردان با مناطق دیدنی و تاریخی شیراز ، بزنامه این هفته به بازدید از این مناطق اختصاص یافت که در طی این بازدید خانم قدرتی توضیحاتی در خصوص هر یک از این بناها ارائه خواهند نمود. (مکانهای: خانه زینت الملوک، نارنجستان قوام،خانه سو و سون – خانه پدری زنده یاد خانم سمین دانشور، مسجد نصیر الملک و …  خواهد بود.)

در پایان به مناسبت روز معلم (۱۲ اردیبهشت) از معلمین گروه تقدیر شد. همچنین گروه از معلمین خود که در راستای ارتقاء این ورزش با صبر و حوصله فراوان ، زحمت کشیده بودند – آقای سالاری و خانم افتحاری – تجلیل نموده و به پاس زحماتشان لوحی ناتابل تقدیمشان نمودند.


اشتراک گذاری :  |   |   |   |   |   | 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.