کی دو زمستانی : جشن تولد

۲۳ ژانویه ۲۰۱۲ – یوری دیمچوک خبرنگار تلویزیون امروز نوشت :” آنطور که محلی ها می گویند( آشپز های ما) ، هوا در ماه های دسامبر و ژانویه در کی دو همیشه خیلی بد و شدیدا همراه با وزش باد است. اما بعدا ، از ۲۵ ژانویه به بعد، هوا بهتر ، گرم تر و باد کمتر می شود. امیدواریم که همین طور بشود…

یوری همچنین چند عکس را هم از جشن برپا شده به منا سبت تولد آلکس ارسال کرده است که پس از فرود او به کمپ اصلی برگزار شد.. و همچنین ولادیمیر بلوس را می توانید ببینید که دکتر در حال درمان انگشتان دستش ( نه پاهایش !) می باشد.
کی دو زمستانی : بازگشت یکی از کوه نوردان به وطن

۲۴ ژانویه ۲۰۱۲ – دیروز ۲۳ ژانویه، گروه نیک توتمجانین در هوای نامساعد از کمپ اصلی به بالاتر صعود کردند. هورا! امروز ۲۴ ژانویه، آفتاب را دیدیم، اما آفتابی همراه با باد شدید.

امروز گروه توتمجانین به بالاتر از کمپ ۲ صعود کردند، اما باد شدید باعث شد تا کمپ اصلی فرود بیایند. امروز ساعت ۱۲ به وقت مسکو اولین پخش زنده تلویزیونی را داشتیم. دومین پخش زنده روز جمعه ساعت ۱۲ به وقت مسکو در کانال Sport-plus پخش خواهد شد.

بالگرد ساعت حدود  9 صبح بر زمین نشست. چندین روز منتظرش بودیم تا بیاید، اما هوای نامساعد مانع شده بود. می خواستیم ولادیمیر بلوس را به خاطر یخ زدگی انگشت اول دست راست و سه انگشت دست چپش پایین بفرستیم. پزشک گروه  سرگئی بیچکووسکی کمک های اولیه را در مورد او انجام داد. ولادیمیر ابتدا به اسکاردو بعد به اسلام آباد و در آخر به مسکو خواهد رفت. تیم از شرکت بیمه RESO Guarantee به خاطر حمایت به موقع، سریع تشکر کرد!

ویکتور کوزلف سرپرست تیم

سرگئی بیچکووسکی پزشک تیم

ترجمه از منبع : http://russianclimb.com/k2winter/k2_winter2012_en.html


اشتراک گذاری :  |   |   |   |   |   | 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.