بنام خداوند هستی بخش
گلگشت خانوادگی گروه کوهنوردی ردپا روزجمعه ۲۳اردیبهشت ماه۱۳۹۰برگزار شد.محل تجمع گروه  پلیس راه بوشهروراس ساعت۸:۳۰ دقیقه به سمت منطقه کوهمره سرخی(روستای رامک) حرکت کردیم.پس از عبور از کوچه باغهای زیادی به باغ موردنظر رسیدیم…

محوطه باغ پراز درختان جوان سیب بامیوه های کال بود که به صورت قطره ای آبیاری می شدند.
توی باغ یک زمین والیبال ویک ویلای کوچک قرار داشت که امکانات باغ را تکمیل می کرد.حدود ساعت ۱۰صبح در محوطه باغ صبحانه با یک جمع صمیمی ومحبت آمیز صرف شد.
سپس گروه تصمیم به پیاده روی در فضای بیرون واطراف باغ گرفت.همگی باهم به گردش رفتیم.دشت وسیعی از گندمزار سرسبز جلویمان خودنمایی می کرد. هوا بسیار ملایم وخوب بود. بعد به باغی رسیدیم که پراز درختان کیلاس وآلبالو سیب بود.روی بعضی شاخه ها هنوز شکوفه سیب دیده می شد. زمین باغ بسیار تمیز و وجین شده با خاک بسیار نرم و به صورت قطره ای آبیاری می شد.بعد به باغی رسیدیم که گلهای زردو زیبایی به صورت آبشاری از دیوار باغ آویزان شده بود.یک عکس یادگاری دسته جمعی خیلی زیبا گرفتیم. بچه ها در طی مسیر از خاطرا تشان راجع به طبیعت و باغ گفتند.
به سمت کارخانه لبنیات وبستنی رامک حرکت کردیم تصمیم به بازدید از کارخانه را داشتیم که بعلت تعطیلی کارخانه در روز جمعه موفق نشدیم.بالاخره مناظرچشم نواز وخاطره انگیز را پشت سرگذاشتیم ودوباره به باغ(محل اسکان)برگشتیم.بچه ها تصمیم گرفتند که والیبال بازی کنند.دوتا تیم تشکیل دادیم وحسابی با شادی وهیجان بازی کردیم.بعد از بازی به داخل ویلای باغ رفتیم و استراحت کردیم.
سپس آقایان (محسن و اشکان)سالاری تعداد زیادی ابزار وتجهیزات کوهنوردی باخودشان آورده بودندومارا غافلگیر کردند.انواع گره ها را آموزش دادندو کلی تمرین کردیم.
ساعت حدود ۲بعداز ظهربه صورت دسته جمعی وخیلی صمیمی نهار خوردیم و بعداز نهاراستراحت کوتاهی داشتیم.بعداز آن کلاس ابزار شناسی وآموزش گره ها شروع شدوقرار شد که یک کارگاه صعود وفرود ایجاد بشود تا تمریناتمان را کامل کنیم.محل کارگاه  یک ستون برق که البته اتصالی به برق نداشت ودر محوطه باغ بود انتخاب شد.
ابزار کارگاه شامل:یومار – گیری گیری وطناب بود.
آقای محسن سالاری به همراه آقای اشکان سالاری کارگاه را باضریب ایمنی بسیاربالا بستند .ابتدا آقای اشکان سالاری با موفقیت صعود وفرود را انجام داد سپس آقای محسن سالاری  بعد آقای حسن کدیور-آقای مجتبی محیط -آقای سعادتی  وخانمها طاهره منفرد- لیلا زارع-فرزانه محیط
موفق به صعود وفرود شدیم .آموزشها بسیار تخصصی وفنی وجالب وهیجان انگیز بود.ساعت ۹شب راه بازگشت را پیش گرفتیم البته با یک دنیا خاطره فراموش نشدنی.
از آقایان سالاری وهمچنین حسن یوسفی وخانواده محترمشان که این گردهمایی را تدارک دیده بودندتشکر وقدردانی شد.
کسانی که در این گرد همایی حضور به هم رساندند خانواده های محترم : (سالاری –منفرد-یوسفی- سعادتی-  کدیور- زارع -محیط –دباغمنش -کمالی –خردپیشه)

باآرزوی موفقیت برای همگی دوستان وهمنوردان عزیز
فرزانه محیط

اشتراک گذاری :  |   |   |   |   |   |

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.